Sunday, July 17, 2011

jeg drar til Frankrike på dansecamp

Hver sommer i 25 år har sjefen min på dansestudioet reist til sør Frankrike på dansecamp. Hun reiser alene, med barn, med elever og pedagoger. Og hun reiser alltid!

Jeg har vært med 3 ganger før, og reiser i dag ned for 4 gang!

Denne gangen er vi 25 norske som skal ned. Vi har med unge danseelvever, tidligere elever og noen pedagoger. Uka blir hektisk og full av dans. Vi starter hver dag med tidlig frokost på hotellet. Kl 09.00 er vi på plass på "stagen" klare for første klasse. Mellom 2 og 3 klasse får vi servert lunch mens vi ligger under palmen vår og får litt sol på kroppen. Utpå ettermiddagen reiser vi tilbake til hotellet og nyter 3 retters middag. Så tar vi med oss jentene for å se på livet og shoppe.

Mine favoritt pedagoger der nede er Angelo Monacco og Bruno Vandeli. Håper på å få masse inspirasjon til høstens klasser!




Noe for deg?  Her er link til campen


Dette innlegget er forhåndsskrevet.

1 comment:

  1. heldige du, det hørtes gøy ut! Kunne absolutt blitt med jeg- og sett på når dere danset.....kos deg masse!

    ReplyDelete