Saturday, July 2, 2011

sommerkonkuranse-vinn solbriller!


KONKURANSEN ER AVSLUTTET 11.07.2011


Jeg har fått 2 par solbriller å gi bort, og tenkte at vi måtte kjøre i gang en liten sommerkonkuranse!

Konkuransen varer til jeg kommer hjem fra Tyrkia på mandag 11 juli. Da trekker jeg 2 vinnere som får et par solbriller hver.

For å være med er det bare å sikre seg lodd på denne måten:
1. Skrive kommentar under her.
2. Dele konkuransen/linke på face
3. Dele konkuransen/linke på bloggen din

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.

God sommeruke alle sammen!

33 comments:

  1. Jeg har delt på facebook :-)

    Har jeg 2 lodd nå? :D

    sofie_pie@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. jeg tar 3 lodd jeg- innlegget kommer imorgen!
    Fiine solbrillene!

    ReplyDelete
  3. Ønsker meg 1 lykkelodd!

    Håper du får ein fin sommer!

    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  4. Jeg er med, god sommer :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    ReplyDelete
  5. JA! Solbrillene mine ble stjålet for en tid tilbake. Trenger nye. :D

    Tar to lodd jeg. :-)

    ReplyDelete
  6. Jeg er med! Ett lykkelodd til meg og gode sommerønsker til deg. anikris3@online.no

    ReplyDelete
  7. 1 lodd, og håper på sol hele ferien:-)

    marlbak@online.no

    ReplyDelete
  8. Heisann :-)

    ღ☃ღ Takker ja til 2stk lodd :o) Håper du har en fin ferie.ღ☃ღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  9. ♥♥♥ Takk for en koselig blogg ♥♥♥

    ► 272 stk tipset og link delt på facebook =)

    ► er også følger, så 2 lodd på meg =)

    Fortsatt god sommer ♥
    Jeg drar til Tyrkia 9 juli =))

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    ReplyDelete
  10. Ja, vil vere med. Er avhenig av solbriller, sjølv om det ikkje er sol :)

    ReplyDelete
  11. Eh, det vart to lodd, linka og kommentar :))

    ReplyDelete
  12. Kommenterer og linker på facebook : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    ReplyDelete
  13. 1 lodd til meg. :)
    Ha en nydelig uke videre.

    ReplyDelete
  14. Hei!
    Jeg blir med, og tar 2 lodd. Kommentar og link på blogg.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    P.s. Give away hos meg også.

    ReplyDelete
  15. 1 lite lodd til meg. Ha en fin kveld og en nydelig sommer. :)

    ReplyDelete
  16. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    ReplyDelete
  17. Jeg prøver lykken med 1 sommerlodd:)

    ReplyDelete
  18. Ååå, jeg vil være med! Et lodd på meg! :)

    ReplyDelete
  19. Jeg får aldri nok solbriller, liker å variere. Ett lodd på meg :-)

    ReplyDelete
  20. Jeg deltar med 2 lodd :) linker på facebook! Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  21. Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Hei!

    Jeg kommenterer og deler linken på Facebook med mine 597 venner.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    ReplyDelete
  23. Hei, jeg vil ha ett lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Jeg har laget eget innlegg med bilde og link til både konkurransen og bloggen din på bloggen min her: http://klaerselges.blogg.no/1310246099_vinn_solbriller_d.html Så 2 lodd her takk:) Utrolig fine briller! :D God sommer! Mailen min er forresten jegvilhamail@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Jeg trekker 2 lodd! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Deltar gjerne i trekningen med 2 lodd :)

    God sommer !

    Hilsen Bente S.
    gully2345 (a) hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no
    Jeg er med, 2 lodd på meg:)

    ReplyDelete
  28. Da rekker jeg akkurat å delta.
    Jeg har skrevet kommentar og postet et innlegg på bloggen min. Så det vil vel si at jeg har 2 lodd.
    Her er linken til innlegget på bloggen min: http://xxninex.blogg.no/1310302562_deltar_i_konkurranse.html

    CarolineB

    ReplyDelete
  29. Jeg tar ett lodd!

    jorgjorjoj_jo@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. 1 lykkelodd!

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete