Monday, June 27, 2011

Kjolen er ferdig!


Etter 3 dager med litt sying hver dag ble brudepike-kjolen til Sofie ferdig. Det var utrolig morsomt å sy etter mønster, noe jeg aldri har gjort før. Har heller aldri sydd i en glidelås, men av en eller annen grunn skjønte jeg bare hvordan det skulle gjøres. Har vist litt logisk søm sans!

Kjolen skal pyntes litt også. Rosa sløyfebånd i livet, og mulig noe mer. Dessuten må den legges opp litt nede, siden jeg sydde i str 6 år så har hun noe å vokse litt i.

Her er resultatet:


Litt lang enda



Label

Med sløyfe
Kjolen er foret med et tynt bomullsstoff og er nesten like fin på vranga

7 comments:

  1. SÅ flink du har vært Tonje!! Kjolen er skikkelig fin =) Jeg har bestilt noen mønster fra amerika og gleder meg til å sette i gang!

    ReplyDelete
  2. å, for en fin kjole Tonje! :)

    ReplyDelete
  3. Den var nydelig! Så flink du er, Tonje. :)

    ReplyDelete
  4. veldig fin, likte så godt fargene!
    og fasongen! flink du er!

    ReplyDelete