Monday, October 10, 2011

Fine bilder - bruktfunn!

Som jeg nevnte, var jeg og mamma en runde og kikket på bruktbutikker mens jeg var hjemme på høstferie. Jeg var på utkikk etter et stort bilde å henge i stua mi. Jeg fant ikke noe stort bilde, men flere små bilder fikk bli med hjem. Det tok litt av på fretex når Isak 3 år fant en trehjulssykkel og begynte å sykle mellom utstillingen av glass. Det bare måtte gå galt, og det gjorde det selvsagt når han kom litt for nær, og det raste kopper i gulvet med et brak. Jeg var så flau. Men et par smating klarte jeg alikevel å få med meg ut av butikken.

Dette var så nydelig!



Sammen med det bildet som henger der fra før


Ett med en liten gutt på

Noen som aner et lite tema her eller?



Også fant jeg et fint ballettbilde da!

Nei, nå må jeg begynne å koreografere her! Jeg skal lage en hel haug med koreografier til både det ene og det andre. Litt stressa. Må begynne snart. Jeg tror jeg bare begynner nå jeg. Snakkes!

3 comments:

  1. åh, et lignene bilde hadde vi i ballettsalen vår :P Lykke til med koreografien :)

    ReplyDelete
  2. Det første bilde har jeg også. Fikk det av mormoren min for noen år tilbake. Det er kjempesøtt ^^,

    Ha det gøy med å lage koreografi!

    ReplyDelete
  3. Så morsomt at dere begge har liknende bilder. Jeg har aldri sett noen av de før jeg..hehe.

    ReplyDelete