Tuesday, June 21, 2011

min fantastiske vintage kjole

Noen av dere husker kanskje at jeg kjøpte meg en vintage kjole i Kristiansand tideligere i vår. Jeg kjøpte den i annledning min lillebrors bryllup som skal være i slutten av juli.  Jeg fikk plutselig en annledning til å bruke den nå i helga, og jeg er så glad for det! Når jeg kjøpte kjolen var jeg litt redd for at den kom til å bli litt voldsom i farge og mønster, men når den kom ut av "butikken" med alle de andre mønsterne syntes jeg den var enda mer fantastisk.



Jeg valgte veldig enkelt tilbehør til denne kjolen. Hvite "tresko sandaler" og håret ganske glatt i en sideflette. Jeg skulle egentlig ha hvite perleøredobber til, men så kom mannen hjem fra portugal med noen nydelige Thomas Sabo øredobber! (Jeg skal vise dere senere!)

Hva synes du om kjolen? Er det ok å bruke så sterke farger i et bryllup?

3 comments:

  1. Nydelig kjole, men rød kjole i bryllup betyr at du har ligget med brudgommen;) Hehe!

    Marthe.

    ReplyDelete
  2. Ooops..hihi:D Det ante jeg ikke!

    ReplyDelete