Friday, June 24, 2011

brudepike kjole syprosjekt

Som jeg sa har jeg gått til innkjøp av stoff, mønster og kremt kremt ny symaskin (en veldig lang historie) og er i gang med å sy brudepike kjole til Sofie. Jeg har sydd sammen fronten på skjørtet og fremstykket på toppen så langt. Satser på å bli ferdig med mesteparten av kjolen senere i dag. Etter det skal det syes for og alt skal settes sammen.

Jeg må jo vise dere stoffet og mønsteret. Veldig uvanlige farger til brudepike, men de som skal gifte seg ønsker seg farger, vintage og retro og jeg håper at dette blir midt i blinken.

Hva tror du?
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 comments:

  1. Jeg tror det blir bra, var ihvertfall et herlig mønster!

    ReplyDelete
  2. Dette så da vakkert ut- passer veldig fint til to blonde barn syns jeg :))) Merete

    ReplyDelete
  3. likte de stoffene der, gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    og skulle ønske jeg kunne sy....

    ReplyDelete