Saturday, December 10, 2011

we fell in love in a hopeless place



I dag hadde jeg med førskolejenta mi i Operaen for å se Nøtteknekkeren sammen med en gjeng fra Vinderen dansestudio. For meg er det 3. året på rad, så det begynner å bli en liten førjulstradisjon! I år var vi så utrolig heldige å møte en vi kjenner tilfeldig på toget, som skulle spille på den forestillingen vi skulle se. Hun inviterte oss ned i orkester-graven i pausen og det gjorde opplevelsen enda litt mer spesiell!

Nå sitter jeg og gjør de siste forberedelsene til Hauketo Dansestudio's juleforestilling som skal være i morgen. Det betyr at jeg nesten har juleferie også. Neste uke går til litt kontor-arbeid og litt prøver før neste helgs konsert i Oslo Konserthus. Jada, litt å gjøre før jul. Jeg lurer på når jeg skal få tid til å kjøpe julegaver?






No comments:

Post a Comment