Sunday, March 27, 2011

outfit og en strålende lørdag

nydelige søster med jordbærhår


 
snurre sveis
liker godt å gjøre morsomme ting med håret
armbånd accesorize
nodee majorstua
lekker resturant med lekker mat
Det er så herlig med helger man har fri. Da kan man leve livet i sakte kino, og ta ting på sparket. En annen ting jeg liker godt med det er at jeg kan ta på meg klær. Hæ, går du ikke med klær til vanlig, tenker du nå. Jo, på en måte gjør jeg det. Men jeg føler ikke alltid at treningstøy kvalifiserer som klær. Og det er jo det jeg lever livet mitt i. Derfor føler jeg faktisk at jeg pynter meg litt når jeg tar på meg jeans og en vanlig genser.

I går var en sånn dag. Sola skinte og jeg fikk gått med en av genseren jeg kjøpte i london. Sammen med et nydelig armbånd jeg fikk av danserne i erasmus montanus da vi var ferdig med teatertiden. Jeg følte meg faktisk litt pyntet.

Vi tok turen til frognerparken for å møte søstern og la barna klatre i borgen. Så fant vi en herlig restaurant og inntok et helt fantastisk sushi måltid, med en dessert vi sent vil glemme.

Hva gjorde du i går? Hadde du fri?

No comments:

Post a Comment