Saturday, March 26, 2011

hverdags luksus

Det er noe jeg ikke unner meg ofte nok. Ikke er det så dyrt heller. Jeg lover meg selv at det ikke må bli så lenge til neste gang. Jeg gikk meg en tur i sola og kjøpte med meg en liten bunke mote blader hjem. Rigget meg til i sofa hjørnet med nypresset kaffe og hjemmelaget cookies, og begynte å bla. Inspirasjon fra perm til perm.

Likte spesielt cosmos guide til årets top skjønnhet produkter! Med alt fra make-up til hår og hudpleie produkter.

Det jeg liker spesielt godt med slike magasiner er å få tips og ideer til styling av antrekk. Ved å se ulike looks jeg liker kan jeg bruke disse ideene til å style klær jeg har hjemme på nye måter.

Jeg fikk også tatt en tur til frisøren og farget vipper og bryn, noe jeg gjør altfor sjeldent det også. Nå er det helg i heimen, med vasket hus og sol fra blå himmel. I dag blir det en tur til frognerparken før vi skal tilbake til nrk med sofie. Ha en herlig solskinns lørdag!

Hvilke magasiner er dine favoritter?
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment