Wednesday, September 21, 2011

konkuranse!

God morgen!
Jeg har en liten gjettekonkuranse til dere i dag.
Jeg har nemlig i lang tid (flere år) vært på utkikk etter brukte "mitt skattkammer" bøker. Dette er bøker som vi hadde hjemme når jeg vokste opp, og som jeg husker at vi leste masse i. Etter jeg har fått barn selv har jeg hatt så lyst til å ha disse bøkene i boksamlingen. Jeg fant hele serien på blå kors sin bruktbutikk men da skulle de ha over 800 kr og det hadde jeg ike penger til der og da så jeg måtte bare la de stå. (Og jeg fikk ikke lov til å kjøpe noen av bøkene heller)

Uansett har jeg nå funnet 4 eksemplarer av bøkene, og spørsmålet er som følger:

Hva tror du jeg betalte for disse bøkene tilsammen?

(Altså 4 eksemplarer av "mitt skattkammer" samt  "bråkmakergaten" av Astrid Lindgren)

Den som gjetter nærmes vinner en "mitt skattkammer" bok!

(Om flere gjetter riktig trekkes det mellom de med riktig svar)



Dere har frem til Søndag 25, og det er lov å gjette flere ganger!

5 comments:

  1. tja....60 kr kanskje??? (du kan få lov til å beholde boka hvis jeg gjetter riktig altså, for jeg har ganske mange barnebøker selv, hehe! ) :-)Klem fra kusine Linda:-)

    ReplyDelete
  2. Tipper 50 kr. Jeg er sur på deg i dag, siden jeg drømte at du slo ut sukkerlaken som jeg hadde laget... :p

    ReplyDelete
  3. Ingen av dere har rett....prøv igjen:P Sindre: det skjønner jeg godt. Så dårlig gjort!

    ReplyDelete
  4. Sindre: Du får boka siden var nermest! Saken var at jeg fant bøkene på grønnmo..betalte 0 kr! :P (lurespørsmål det der) Grattis!

    ReplyDelete
  5. wohoo:) Gleder meg:)
    tror det er første gang jeg har vunnet noe egentlig. bortsett fra en fruktkurv på basar en gang.

    ReplyDelete