Monday, March 28, 2011

maxi kjole

Jeg må ærlig innrømme at jeg en stund har hatt lyst på en. Jeg har motstått fristelsen av den enkle grunn at jeg har overbevist meg selv om at jeg egentlig ikke kler så lange skjørt/kjoler. Jeg som er så liten føler litt at jeg drukner.

Men da jeg kom inn på barneavdelingen på h&m og fant denne marineblå figursydde maxi kjolen måtte jeg prøve den på. Jeg syntes jeg kledde den kjempegodt og er herved overbevist om at også små folk kan ha lange kjoler.

Jeg skal bruke den med mine fjonge kilhel sandaler over bikini på vei til stranden og med tøffe boots og grovstrikket cardigan på svale kvelder.

Har du kjøpt deg maxi kjole? Kommer du til å gjøre det?
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comments:

  1. Lekker! Jeg har shoppa litt i København, ikke maxi kjole, men en lekker bukse som ligner på maxiskjørt =)

    ReplyDelete