Sunday, October 9, 2011

kjoleprøving for vintage fashion show



Mens jeg var hjemme på høstferie fikk jeg møte en av mammas venninner som samler på vintage kjoler. Det viste seg at hun skulle ha et fashion show i november og lurte på om jeg ville gå modell. Det hadde jeg selvfølgelig kjempelyst til, så en kveld dro vi hjem til Kristin for å prøve klær. Stikkord for kvelden var jenter, kjoler, kaffe og smil. Jerg prøvde sikkert 30 anntrekk og alle outfittene ble tatt bilde av for at hun skulle kunne sette sammen showet i etterkant. Det var en veldig hektisk kveld, så jeg fikk ikke tatt bilde av så mange anntrekk, men det kommer masse bilder fra showet når det har vært!

Her er en liten collage av klær og mønster:

Nå er det herlig søndagsmorgen med kaffe og blogglesing. Om litt kommer morfar, barna og søster og vi skal gå tur og spise middag sammen!

God søndag!



1 comment: