Friday, September 23, 2011

jeg danser alene

Det er litt rart å komme hjem fra jobb en sen og kald fredagskveld til seg selv. En tom leilighet som bare er min. Det er godt-vondt på en måte. Det er ingen som venter meg hjem, men heller ingen som forventer at jeg kommer til en speiell tid. Det er ingen som spør hvordan dagen har vært, men heller ingen som maser på meg. Det er ingen som roter, men heller ingen som leker.

Jeg danser alene.

Akuratt nå nyter jeg stillheten, roen og freden etter mange dager sammen med barna. Jeg vet at de har det fint der de er og gleder meg til de kommer på søndag!

Vi har hatt kick off fest med kompaniet på vinderen i kveld og jeg er ganske sliten etter en lang danse-uke. I tillegg til all dansingen har jeg jobbet masse på leiligheten også, og i dag har vi blitt ferdige med det lille rommet! Det kommer bilder snart, men jeg hadde lyst til å få på plass senga først.




I morgen skal vi jobbe med manus til vår nye forestilling som har premiere i november! Gleder meg til å fortelle dere mer om det!

1 comment:

  1. Rart ikke sant? Men du ser ut til å ha landa i hverdagen Tonjemor-så dette skal nok bli bra skal du se! Du holder deg buzy og det er en meget bra medisn-hilsen en som har vært gjennom det før :) Klem fra exnaboen

    ReplyDelete