Sunday, July 10, 2011

sweet home



Da er jeg hjemme igjen! Vi har hatt en herlig uke med bading og sol i Tyrkia. Det var fantastisk gøy å logge på bloggen sent i går kveld og se alt som har skjedd her siden sist! Tusen takk til Jordbærpiken for inspirerende innlegg mens jeg har vært borte. Jeg elsker dine kreative ideer og alle de små detaljene du har i huset ditt!

Sommerkonkuransen trekkes senere i dag. Jeg gleder meg til å gå igjennom alle kommentarene deres og sjekke ut bloggene deres!

Det er fremdeles tid til å være med, så om du har lyst på et par solbriller er det bare å slenge seg på!

3 comments:

  1. Velkommen hjem!
    Det var ikke dumt å ha gjesteblogger mens du var borte- kanskje jeg skulle prøve det?

    Nå nærmer det seg tur til Sørlandet og Danmark for meg og ungene- gleder meg hvertfall. Og hadde ikke vært dumt med et par fancy solbriller- krysser fingre og tær jeg nå!

    Klem!

    ReplyDelete
  2. Borte bra men hjemme best er det ikke det ordtaket sier?
    Er ny leser å du har en flott blogg, å gjersebloggeren din har vært flink. :)

    Vil selv ha ferie til syden,men det får bli senere på høsten eller til våren.

    Spennende å se hvem som vinner solbriller senere.

    ReplyDelete
  3. Velkommen hjem igjen, Tonje! Koselig å blogge for deg mens du var borte. :) Nyt sommeren!

    ReplyDelete