Tuesday, June 7, 2011

Beautiful NYC

Denne dagen for 1 år siden var jeg i NYC og møtte en venn jeg ikke hadde sett på 13 år. Det var en fantastisk dag, og vi fylte den med utrolige opplevelser og vennskap. Etter en samtale vi hadde for noen dager siden skrev Jim "Beautiful Heartbreaks" og jeg satt sammen noen bilder fra NY-dagen vi hadde. Her er resultatet: (videoen er av "dårlig" kvalitet så ikke prøv å se den i stort format:P)



Kjenner at jeg savner NY og gleder meg til å oppleve byen igjen! Jeg hadde jo store planer om å reise tilbake denne sommeren for å danse, men nå som jeg sliter med skader fristet det ikke så veldig. Men det er fortsatt mulig at vi tar en liten tur? Om det ikke blir nå i sommer, så kanskje det blir i løpet av neste år?

Har du vært i NY? Hva er ditt beste minne?

2 comments:

  1. Så stemningsfull film =) Jeg håper på en tur i høstferien!!

    ReplyDelete
  2. Takk! Med eller uten E? Har tenkt på det samme:D

    ReplyDelete