Thursday, January 19, 2012

en samling skatter

En ting har det tatt litt tid for meg å få pakket skikkelig ut og organisert. Nå er det jo over 4 måneder siden jeg flyttet, men smykkene mine har ligget i esken de ble pakket ned i fram til nå. (Med unntak av noen ting jeg bruker ofte vel og merke) Inspirert av en god venninne som ryddet i sine smykker, fikk jeg endelig mine smykkene ut av esken.

Jeg kjøpte meg en knaggrekke og et fat, og begynte og organisere. Jeg fant så mye fint som jeg knapt viste at jeg hadde, og med oversikt er det så mye lettere og variere og være kreativ også.

Her er mine skatter:
  1. På fatet har jeg div øredobber, ringer og annheng i øverste etasje, klokker og arbånd i midten og solbriller nederst.
  2. På øredobbetreet i bakgrunnen har jeg alle de fineste øredobbene mine! (Cecilie Meli etc)
  3. På knaggene henger alle kjedene mine.
  4. På korktavla har jeg alle de store henge-øredobbene sammen med inspirasjonsbilder.





Ble det ikke fint? Håper du ble inspirert!!

No comments:

Post a Comment