Wednesday, January 18, 2012

Plagget på døren



I dag introduseres nok et nytt konsept her på bloggen, nemlig "plagget på døren". Siden jeg absolutt aldri klarer å få til å ta freshe bilder av meg selv i diverse outfits, blir dette min måte å dele alle de fantastiske kleskuppene jeg gjør i løpet av året. Her blir det nok en del vintage og fretex men også andre plagg.


Hvis du tror jeg henger opp klærne på døra, tar bilde og så henger plagget tilbake i skapet tar du dessuten helt feil. Helt siden nyttår har jeg hatt kjoler hengende til pynt på døra inn til "hula mi", og der fikk jeg også ideen til dette konseptet. Plagget som til en hver tid henger på døren pynter opp litt både i gangen og på rommet mitt, og bærer stort sett preg av årstid og min sinnsstemning den uka.

Jeg starter året med å vise frem årets julekjole. Den ble egentlig kjøpt inn med tanke på nyttårsaften, men den dagen var jeg syk og fikk meg ikke til å ta på kjole og gå på fest. Jeg fikk altså kun brukt den på julaften med familien, men det er en mye mer party- kjole enn det. Så håpet er at det blir julebord med jobben om ikke så lenge og en passende annledning til å stråle i denne lekre sorte.

Det henger en annen kjole på døra i dag forresten. Noen som gjette hvilken??


No comments:

Post a Comment