Wednesday, December 21, 2011

klar for julaften?

I år har jeg pyntet med hvitt. Nesten bare det faktisk. Noen vil nok si at jeg har pyntet litt lite, men jeg synes i grunn at jeg har pyntet akuratt passe. Det er fortsatt meg og min stil men med noen elementer som ikke er her året rundt. Nå har jeg ikke vokst opp med nisse. Hverken i form av pynt eller som pakkeutdeler på julaften så det å ta inn nisser i mitt egent hjem er jeg ikke klar for. Så har pyntes det heller med engler og englevinger. Jeg er altså heller ikke så glad i rødt så istedet for den tradisjonelle julestjernen har jeg gått for grønne "gran" planter og pyntet dem med en liten englevinge.

I vinduet henger en hvit julestjerne å lyser og to hvite glasshjerter med hvitt silkebånd!

Jeg er vist klar for jul jeg. Hva med deg?




1 comment: