Thursday, December 1, 2011

I mine drømmer



I mine drømmer svever jeg opp med strømmen til livets topp, drømmen forblir kanskje bare en drøm men ta ikke drømmen fra meg!

Foto: Glenn Larsson






























I dag er det 1 desember og julestemningen begynner å komme snikende hos meg. Ikke minst fordi gårsdagens kompanitrening ble brukt til å øve inn "Santaclaus is coming to town" med Jusitn Bieber. Det skal bli årets åpningsnummer på juleforestillingen på Hauketo skole søndag 11 desember (og forøvrig det eneste julenummeret i forestillingen.)

Førstkommende helg er det juleforestillinger (4 stk) på Marienlyst skole med Vinderen dansestudio og det pleier å være et høydepunkt i desember i forhold til julestemning for min del. Gleder meg.

Ellers er det mye kostymer på agendaen om dagen. I går lagde jeg 20 maskerade-masker til jazz 1 partiene mine, sydde et pirat flagg og kjøpte stoff til tyve-masker. I dag skal kostymene prøves på og pakkes klare til forestilling!

Ha en herlig, strålende 1 desember-dag!

No comments:

Post a Comment