Tuesday, October 25, 2011

nye kopper og vintage bilder

Jeg har fått meg kaffekopper! Ikke så mye å rope hurra for sier du? Vel, jeg har nå bodd i denne leiligheten i snart 2 måneder uten, så nå var det virkelig på tide. Jeg har kikka og lurt på hva jeg ville ha, og egentlig ikke blitt helt enig med meg selv. Men i dag, når jeg fant noen veldig fine på kremmerhuset på 50% måtte jeg bare slå til. Jeg skal stikke innom en tur til å kjøpe noen flere en annen dag, for 4 er litt lite.



Jeg har en stor nyhet til og det er at jeg har funnet og kjøpt bilder, store bilder, til leiligheten! Jeg er litt nervøs for hvordan det blir når de kommer opp. Om det blir for mørk, for rotete, eller om det ikke passer inn. Men bildene er en vintage serie med 4 bilder du kan sette ved siden av hverandre til et stort motiv (Eller man kan dele dem opp som jeg tenker å gjøre) Motivet er Japansk med blomster og fugler og rammen er av gullmalt bambus! Jeg synes de er helt fantastiske, men som sagt spent på hvordan de gjør seg på veggen i en liten leilighet.....

Bilder kommer når de kommer opp!





No comments:

Post a Comment