Thursday, October 27, 2011

Vintage bilder - Fugler og blomster

Jeg er så utrolig fornøyd med resultatet etter at jeg fikk hengt opp de nye bildene i går. Som jeg sa var jeg veldig spent på om det kom til å bli for mørk eller for mye, men jeg synes det ble helt perfekt.

Bildene er egentlig 4 stk som kan stå ved siden av hverandre og danne ett motiv. Jeg har valgt å dele de opp og ha 3 sammen og ett for seg selv. Jeg kunne valgt det ytterste på den andre siden også som bildet som henger alene, men jeg syntes det med blomster var penere når det hang alene. Mye mulig jeg flytter litt rundt på rekkefølgen etter hvert.

Jeg syntes det var gøy at det var fuglemotiv på bildet. Jeg har jo et lite fugle-tema gående i det ene hjørnet av stua, og bildet på veggen ga det hele litt mer sammenheng. Også fant jeg fuglebur i går! Jeg har lett i ukesvis etter et lyst, passe stort fuglebur til å ha oppå skapet med kubbelys inni. Dette fant jeg på en butikk på Ski storsenter som heter "Sanselig". En litt for dyr butikk som jeg skjelden kjøper noe i, men da jeg jeg endelig fant akuratt det jeg hadde sett for meg måtte jeg slå til! Jeg er så fornøyd!

Hva synes du om bildene?










2 comments:

  1. Du har innredet sååå flott i leiligheten din! Digga bildene, de var kjempefine!

    ReplyDelete