Monday, October 31, 2011

et enklere liv

Jeg var så heldig å få tilsent noen produkter fra "Et enklere liv" for å teste dem og si min mening. Det jeg fikk var:

Tangle Teezer
Parfymeflakongen Travalo og
Veskeholderen Clipa.

Først av alt må jeg si litt om min desiderte favoritt blandt disse 3. nemlig Tangle Teezeren. Den kom i en knall rosa farge, og jeg tenkte at den måtte dattern min få! Hun falt pladask! Ikke nok med det, men den gjør faktisk akuratt det de sier: Løsner min lille 5 årings ekstremt flokete hår lett som en plett uten at det gjør vondt!  Hun kan til og med børste ut håret selv, når det er vått uten problemer. Denne burda faktisk alle med småjenter i huset prøve!

Parfymeflakongen er en smart liten greie der du fyller over parfyme fra din vanlige flaske. Kjempelett og bruke og utrolig praktisk å ha med på tur eller trening!

Veskeholderen er kjempekul, og ser nesten ut som et armbånd. Jeg fikk en i gull! Jeg har enda ikke fått bruk for den da, for jeg glemmer at jeg har den, og er kan skje ikke så redd for å sette veska på gulvet. Men en søt liten sak som jeg tenker kunne vært en fin gave til en god venninne feks. Venter i spenning på om jeg kommer på å bruke den plutselig!

No comments:

Post a Comment