Wednesday, September 14, 2011

nye knotter

Når man pusser opp gamle møbler er en av de største gledene når alt er ferdig å kjøpe nye fine knotter å sette på. Jeg har fått kjøpt og byttet knotter på begge nattbordene nå. De skal stå på hvert sitt soverom og ikke sammen med noen av de andre møblene i serien. Derfor får de helt unike og ulike knotter. Den med fargerik sommerfulg skal mest sannsynlig inn på barnerommet, og den i sort/hvitt inn på mitt soverom. De nye knottene blir liksom prikken over i'en synes jeg.

Jeg får ikke kjøpt knotter til resten før på fredag tror jeg. Har litt travle dager nå, med oppussing av rom og fult jobb kjør. Men jeg har definitivt en plan om hva jeg skal ha på resten, og det kommer til å bli kjempefint!

Resten av dagen skal soverommet tapetseres og om mulig males. Så er det undervisning av 4 klasser i kveld.

Hva skal du i dag?










3 comments:

  1. Det ble kjempefint =) Kos deg med klasser i kveld!

    ReplyDelete
  2. Veldig søte knotter!

    I dag skal jeg lage en lett suppe til middag, og dra på trening før man må pakke så barna får dratt på tur i morgen tidlig.

    :)

    ReplyDelete
  3. idag har jeg besøkt min søster og hennes nye baby. Og funnet meg nytt sted å bo, så nå er det rett før flytting her også...

    Blir inspirert av deg, og så fint du gjør det i nye leiligheten din!

    ReplyDelete