Monday, September 12, 2011

spice up my life

God morgen!
I går fikk jeg endelig bestemt meg for hvor jeg skulle gjøre av krydderhylla jeg har malt. Den kom opp på bildeveggen etter å ha blitt flyttet hit og dit. Hadde egentlig tenkt til å ha den på kjøkkenet, men den veggen der den ville synes fra stua er av mur og skikkelig vanskelig å henge opp noe. Jeg vil jo at den skal komme til sin rett, og nå synes jeg den gjorde det.

Akuratt nå inneholder den den hvite porselenssamlingen som jeg har begynt på, men jeg har en tanke om at de hvite figurene skal inn på barnerommet og at krydderhylla skal få små krystallglass og vaser i hyllene sine etter hvert. Jeg må på skattejakt for å finne dem, så enn så lenge står den sånn.

Jeg har også enelig bestemt meg for hva slags lampe jeg vil ha over kjøkkenbordet. Det blir en eller annen form for en lysekrone. Vet at de har noen rimelige på ikea, så det blir nok en derfra i første omgang. Om jeg ikke gjør et bruktkupp da.

Hva synes du om hylla? Kan du skjønne at noen har kastet den?





3 comments:

  1. Nei kan ikke skjønne det-at noen kaster sånt-men fint for deg da!!! Det blir jo sååååå fint!!
    Merete

    ReplyDelete
  2. Det ble kjempefint, ser for meg pianoet allerede ;-)

    ReplyDelete