Monday, September 19, 2011

la det bli lys

I dag har jeg vært enda en tur på Ikea! Jaja, har blitt en del turer dit i forbindelse med flyttingen kan du si. Denne uka skal min fantastiske morfar gjøre siste innsats på soverommet, og han skulle også ta med slagdrill for å hjelpe meg med å henge opp lampe over spiseborde (murtak) . Det er ganske mørkt her på kveldene nå med bare to smålamper i hele stua.

Jeg har fundert en del på hva jeg ville ha, og kommet fram til at en lysekrone ville gjøre seg. Valget falt på en veldig enkel men pen krone fra ikea. Blir gøy å se hvordan den passe inn når den kommer opp på onsdag.

Jeg gleder meg skikkelig til å flytte inn på lille rommet mot helgen. Jeg mangler bare en seng nå, så kan jeg sove der!

1 comment:

  1. Den var kjempefin-gjør deg helt sikkert i stua di. Du har veldig god smak Tonje og finner ting som er sånn passe i str liksom :))
    Merete

    ReplyDelete