Saturday, September 17, 2011

where birds fly - inspirasjon

Her er en liten inspirasjonscollage for å vise noe jeg ønsker meg nå. Jeg har jo "fått" meg et fugle-skap (altså det hvite skapet som har fått nye fugleknotter) Det inspirerte meg til å ønske meg noe fugle-aktig stæsj som kan stå oppå skapet. Feks fuglebur, fuglehus, porselens/glass fugler etc. Tror det kunne blitt fint!

Her er inspirasjon:





I dag startet vi dagen med en liten tur på loppemarked. Jeg fant en av to ting jeg var ute etter, så ganske fornøyd med det. Nemlig en skohylle som kunne få plass i hjørnet i gangen. Fikk det for 20 kr! Ellers kom vi hjem med en pose fine barnebøker. Litt disney, mumitrollet og pippi. For 10 kr boka var det et kupp.

Ellers har vi hatt koselig besøk av gamle naboer, og vært på besøk hos gamle naboer. Hos sistnevne fikk vi med en søplesekk med klær og sko til barna. Alt fra skiftetøy til barnehagen, pent tøy, utedresser, jakker og flere par sko. Helt genialt!

Nå er det endelig ro i huset og jeg skal få hvilt ryggen litt. Den føles mye bedre så jeg har håp om dansing på mandag!

Har du hatt en fin lørdag?

No comments:

Post a Comment