Friday, September 16, 2011

crystal love

Nå ligger jeg hjemme med akkutt kink i ryggen liksågodt. Utrolig kjedelig! Litt mye påkjenning på kroppen de siste ukene, med semester oppstart og flytting gjorde susen. Heldigvis er det ikke en langvarig greie, men å danse er uaktuelt om dagen.

Siden jeg ikke kan gå på jobb har jeg fått fiksa et par småting i leiligheten innimellom ising av ryggen på sofaen. Jeg fikk blandt annet skiftet knottene på sminkebordet og på skapet i dag! Rresultatet ser du her.

Jeg skulle egentlig ha malt soverommet i helgen, men det ser ut som det blir sofaligging og hvile istedet. Egentlig litt kjedelig siden jeg er veldig innstilt på å få flyttet inn der. Men helsa kommer før soverom så jeg får bare smøre meg med tolmodighet.

Siden jeg er lite mobil om dagen har jeg startet på et hekleprosjekt også. Jeg skal hekle sengetepper til barna! Teppe hekles av oldemorruter i 3 forskjellige størrelser som syes sammen til et teppe. Jeg har masse forskjellig restegarn jeg skal bruke opp, også skal jeg sjekke om mamma har noen rester liggende. Håper jeg klarer å lage to sengetepper før desember. Da blir det i så fall julegaver til barna!

I morgen gleder jeg meg til koselig besøk og en liten tur på loppemarked for å se etter en lampe og en skohylle, også blir det masse helgekos med barna.

Hva skal du i helgen?









2 comments:

  1. Kule knotter og masse god bedring. Klem.

    ReplyDelete
  2. Dette ble knæsj fint jo! Gleder oss til å se kåken din i morgen Tonje-bare gi beskjed om du er dårlig og ikke orker besøk da du!
    Klem, Merete

    ReplyDelete