Saturday, April 23, 2011

fantastisk vintage kjole shopping

Her henger alle kjolene til showet klare. Nydelige Kristin Josdal (som eier kjolene) hjalp oss å finne frem til godbitene,
På stativet fant vi kjoler i alle størrelser og farger.
Denne måtte jeg bare prøve på. En lekker designerkjole som var esimert til over 20 000 kr. Den passet ikke egentlig, men var utrolig flott!
En av mine favoritter!Litt for sommerkjole aktig til å gå med i bryllup, men ellers var den nydelig! 
Alle tre i hver sin kjole. Ingen av disse ble med hjem denne gangen.
Fantastisk 70 talls brudekjole! For liten for alle oss, så ingen bilder men den på.
"Min" kjole.
I dag har vi hatt en helt fantastisk opplevelse. Mammas venninne samler og selger vintage kjoler, og vi fikk lov å komme hjem til henne i dag og prøve kjoler. Ca 100 av kjolene hang allerede klare i stua og skal brukes i et moteshow neste lørdag. Vi begynte der. Jeg prøvde på 4-5 forskjellige typer i ulike røde toner. En poppet virkelig ut. Den var som skreddersydd for meg. Det var på en måte min kjole.

Jeg måtte kjøpe den for å ha på meg i min brors bryllup i juli!

Videre gikk turen opp på loftet der det var minst like mange kjoler til. Jeg prøvde et par, og en måtte bli med hjem. En hvit litt hippie aktig kjole. Glemte helt å ta bilde når jeg prøvde den, men siden den nå er en del av garderoben skal dere få se senere!

Det var et plagg til som jeg måtte gå fra med tungt hjerte. En hvit buksedress med sleng! Men lommeboka sa nok, så da var det nok. Den fikk jeg heller ikke tatt bilde av, og det angrer jeg på.

Gleder meg til neste sørlandsbesøk og kjoleshopping hos Kristin!

Published with Blogger-droid v1.6.8

1 comment:

  1. Ååå, det så utrolig gøy ut!!! Den kjolen i sølv og blått var fantastisk. Skulle likt og hatt en sånn. :) Ha en fin påske videre!

    ReplyDelete