Tuesday, March 22, 2011

om småsko og andre vårting

småsko /din sko
disse er perfekte for våren for de er litt varme også
frynser og litt indianer-inspirert poncho /h&m
lang sort genser med puffarmer / only
armbånd /accessorize
Småsko er et fint ord. Det bærer i seg håp om bare gater, hoppetau og paradis. Om fregnete neser og hestehov.

Jeg har et av mine nyinnkjøpte par småsko på i dag. For første gang denne våren. Ja, for nå kaller jeg det vår. I dag var vinden mild og myk mot kinnet. Da må man få lov. Gatene er desverre ikke helt bare hos meg enda, men i byen er de det.

Viser dere en vårlig outfit med min herlige nye poncho som definitivt blir vårens mest brukte plagg! Jeg elsker fargen, designet og snittet. Denne passer til alt jeg har!

Det jeg har under er mitt typiske outfit når jeg har dårlig tid, eller ikke vet hva jeg skal ta på meg. Slim jeans og en lang sort genseren med puff ermer. Funker med og til det meste.

Har du funnet frem småskoene?

No comments:

Post a Comment