Tuesday, June 7, 2011

om å tørre

Jeg er så heldig å ha denne fantastiske personen her i livet mitt. Hun er en fantastisk venninne og en enorm inspirasjon! Hun tør å si opp jobben sin og satse fult og helt på musikken. Hun reiser verden rundt og spiller og inspirerer andre med sin vakre stemme og sine nydelige sanger.

Når vi møttes sist sa hun noe om at hun hadde så mange tanker og ideer og prosjekter hun gikk å tenkte på og at hun bare skulle gjøre dem! Det høres så gøy ut!

Det er lett å tenke at man er "ferdig". Bare godta at livet er som det er. Men det går ann å bryte grenser. Det er mulig å prøve å satse på noe man brenner for. Jeg er så glad for at jeg har et sånt forbilde i livet mitt når jeg blir lei av å prøve. Det går ann å lykkes!

For inspirasjon ala Saiorine klikk her.

1 comment:

  1. For et fint innlegg, Tonje! HElt enig, Hun er mitt forbilde også. :)

    ReplyDelete