Sunday, January 15, 2012

I dag starter treningen for fult!



Etter mange lange uker (som for min del stort sett har vært fylt til randen med sykdom) er vi endelig klare for semesterstart på dansestudioet! Jeg har jobbet i flere uker med å finne musikk til alle klassene, lage oppvarming og danser og nå er jeg klar. Jeg gleder meg til å svette, smile og se alle de herlige jentene "mine" igjen.

Det skal bli fantastisk å komme i gang med treningen igjen for egen del også. Nå føler jeg meg så slapp etter å ha vært syk og spist hele jula. Gleder meg til å kjenne at kroppen virker og blir sterk igjen.

Denne våren underviser jeg 9 klasser på Hauketo dansestudio og 4 klasser på Vinderen dansestudio. I tillegg administrer og koreograferer jeg for Kompaniet på Vinderen og på Hauketo. Jeg har ett prosjekt gående denne våren også og det er for KG. Der har jeg klasser annen hver fredag og skal gjøre en liten forestilling i forbindelse med påske.

Hauke2DanceCrew (som er kompaniet på Hauketo) jobber videre med "Drømmefangeren" denne våren, og skal ha nypremiere på Black Box i april. (Den helgen som kompaniet på Vinderen skal ha forestilling der) Vi skal også jobbe med nye ting i forbindelse med sommerforestillingen og andre små prosjekter.

Det ser ut som det blir en fantastisk vår!

No comments:

Post a Comment