Tuesday, November 22, 2011

Når en drøm blir virkelig

På søndag fikk jeg se en av mine drømmer bli virkelighet. Jeg har jobbet så hardt med det at det ikke slo meg før i dag. For over 2 år siden begynte jeg nemlig å drømme om et dansekompani som hadde både profesjonelle dansere og amatører sammen på scenen. Der alle var likeverdige delaktige skapere av en forestilling som skulle si noe til både publikum og danserne selv. Jeg hadde en ide om at det ville skape et interessant utrykk på scenen som ville inspirere og engasjere publikum, og som ville gjøre forestillingen  mer tilgjengelig for andre mennesker enn bare dem som pleier å se slikt.

Jeg er så stolt og enormt takknemlig for å få se starten på denne drømmen bli virkelig. For jeg velger å tro at dette kun er en start. Jeg håper at vi kan fortsette å skape dans sammen med ungdommer som brenner like mye for dansen som vi gjør. De vekker noe i meg, i oss. Og jeg ser at vi vekker noe i dem. Sammen skal vi skape dans som snakker til hjertene til folk. Det drømmer jeg om!

3 comments:

  1. Det var utrolig gøy og jobbe med deg Tonje gleder meg til neste oppvisning ! <3 :)
    - Emma

    ReplyDelete
  2. Ja, det var kjempegøy! :D
    Maria

    ReplyDelete
  3. Det var en kjempeflott forestilling! Så glad for at jeg fikk se den. :)

    ReplyDelete