Sunday, September 25, 2011

settehyller

Som mange sikkert har fått med seg er jo settehyller/settekasser blitt populært igjen. Jeg husker dem godt fra jeg var liten, og hvordan jeg fylte min opp med små kinderleker og andre småting.

Jeg fant to små settehyller i furu på søstrene grene for en stund siden. Jeg hadde så lyst å henge opp to hyller der barna kunne samle små kunstverk de har med hjem fra barnehagen. De lager jo så mye fint! Jeg malte hyllene hvite og de har nå kommet opp på barnerommet over hver av hyllene de har lekene sine i. Foreløpig er det plass til mer, og jeg tenker å bytte ut tingene i hyllene etter hvert som de blir fulle. Sofies hylle har fått to keramikk roser som hun har laget, og Isak's hylle har en liten potte som han har malt på.


Her har de hver sin hylle der de har bøker og leker og med hver sin settehylle over.


Både båten og fisher price garagen har jeg funnet på grønnmo. De har blitt skurt og ser nesten nye ut!



No comments:

Post a Comment