Friday, September 9, 2011

gammelt blir nytt



I dag har jeg fått malt skapet som har stått på balkongen siden jeg flytta. Skapet er en del av et gammelt soveromssett som Espen har arvet av sine besteforeldre. Han var ikke interessert i å beholde det, så da fikk jeg ta det med meg. Alle de andre delene har jeg malt før, men dette skapet hadde vi ikke plass til så det var grønt med sort og gull mønster når jeg begynte på det i dag tidlig. Nå mangler det bare å få nye knotter så er det så godt som nytt!

Jeg ga alle de andre delene (2 nattbord og et sminkebord) et strøk maling også og de skal også få fine knotter før de er helt ferdig. Jeg elsker disse gamle møblene. De har så mye personlighet og sjarme. Sminkebordet står også i stua og blir brukt som tv bord. Nattbordene skal blir fordelt på 2 soverom etter hvert. Det hører også til 2 puffer som jeg har tenkt å trekke om og gi et strøk med maling.

Nå er det straks tid for venninne besøk av TK. Vi skal jobbe med forestillingen Hauke2DanceCrew skal sette opp denne høsten. Vi har nemlig fått støtte! Jippi!

Ha en god fredagskveld!







n

2 comments:

  1. Det er så spennende å følge deg på denne veien Tonje! Fint blir det og :)) Ha en fin helg-kos deg.
    Merete

    ReplyDelete
  2. Du får det veldig fint, Tonje. Tenker fortsatt mye på deg. Stor klem og god helg!

    ReplyDelete