Sunday, September 11, 2011

dream a little dream of me


Som jeg fortalte var jeg på utefest i lommedalen i går (eller mulig det var sørkedalen? Jeg vet ikke om det er noe forskjell engang) I alle fall langt ute på landet blandt åkre og hester. Vi fikk servert elg på grillen og hjemmebrygget øl! Sola skinte og det var en nydelig høstdag på bondelandet. Hjemmebrygget øl er virkelig både ekskusivt og godt, og vi koste oss veldig.

I dag kommer barna hjem til meg etter to netter hos pappa'n,. Skal bli godt med liv i huset i ettermiddag. Før de kommer tror jeg jeg skal male den nydelige krydderhylla jeg fant på gjenbruksstasjonen på Torsdag! Kanskje jeg får opp settehyllene til barna også?

I morgen kommer morfar for å begynne på det som skal bli soverommet mitt. Det er litt jobb som skal gjøres der før alt er i orden, men jeg satser på å ha soverom allerede nest helg om jeg er heldig!

Hva bruker du søndagen til?










1 comment:

  1. Hei :) Det var deilig med litt liv i nabohuset i helgen skal jeg si deg-kos deg med dem når de kommer!! Vi gleder oss til å se kåken din neste helg Petter og jeg.
    Hva skal man bruke denne regntunge dagen til da??? Noe koselig inne tror jeg det må bli. Klem, Merete

    ReplyDelete