Tuesday, August 30, 2011

hjelp meg!

Jeg har et dilemma jeg tenkte å be så pent om at dere kreative interiør mennesker (og andre med meninger) kanskje kunne hjelpe meg med. Jeg har altså dette bilde. Jeg vet ikke hvem som har malt det, men det har vært i familien min siden jeg var liten så jeg tipper på at det er morfar som er kunstneren. Jeg synes egentlig at bildet er kjempefint, men det har ligget på loftet i snart 10 år fordi vi aldri har klart å finne en plass til det. De siste årene har jeg helt glemt at jeg hadde det.

Så var jeg på loftet for å ta ned litt ting og tang i forbindelse med flyttingen og fant det! Jeg tok det med ned og har pakket det sammen med alt jeg skal ta med meg. Men jeg er fortsatt usikker på om jeg burde henge det opp og hvor. Sammen med hva? Og burde jeg feks male rammen hvit?

Alle inspill, inspirasjon og meninger mottas med stor takk!

1 comment:

  1. Kult bilde!
    Mal rammen i den fargen som du ønsker å få frem i bildet. Se hva som passer til resten av møbler ol.. Jeg tror mørk grå eller mørk blå hadde blitt fint på ramma.
    :-)
    Elin

    ReplyDelete