Friday, August 19, 2011

dagens vintage-funn!

Fredagen kom med tunge regnskyer over Oslo og jeg startet dagen med klasse på Proda. Kroppen er ikke helt klar etter lange uker uten trening, men det er godt å være i gang!

Jeg hadde en plan om å rusle ned markveien og stikke innom vintage/brukt-butikkene på vei hjem. Dette ble ruta mi:

Antikk butikken over Kiwi (sannergata 3)
Frøken Dianas Salonger (markveien)
Backflash (markveien)
Sjarm (ikke vintage)
Fretex (markveien)
Maritabutikken (markveien)
Markede i Storgata
Kremmerhuset på byporten (ikke vintage)

To butikker jeg skulle vært i var stengt i dag, så de må jeg stikke innom på mandag.

Her er fangsten:

Fine duker Marita

Vintage dukke- Marita

Liten keramikkboks- Sjarm

Vintage postkort- Storgata

Notatbok-Kremmerhuset

Knotter- Kremmerhuset

3 comments:

  1. Så deilig følelse å ha funnet så mye fint...
    Likte spesielt godt den sommerfugl-knotten!

    Matboksen er kjøpt på Små i Sandnes. Er link med små bokstaver under siste bilde...
    Tror de kan bestilles på nett også!
    Jeg må nok skaffe meg 2 x storesøster i tillegg til den jeg har ;)
    GOD HELG til deg.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  2. Eg likte også kjempe godt den sommerfugl knotten, er svært svak for sommerfuglar :) Har ein kommode som muligens får slike, kjekt å sjå at den er kjøpt på Kremmerhuset, så kan eg få tak i den. Jippi.

    Herlig helg ønskas deg!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for hygelige kommentarer! Ja, jeg falt skikkelig for de knottene. Har et lite prosjekt på gang som dere får se etter hvert :P

    ReplyDelete