Tuesday, November 1, 2011

bestemors puter

Min lille "hule" som soverommet mitt har blitt, er veldig preget av at det bor en jente der. Det er litt koselig å få tilbake "jenterommet" med masse dilldall og søtt stæsj. For en stund siden fant jeg to gamle puter på grønnmo som noen hadde kastet. De var kjempefine, og jeg tok dem med meg hjem og ga dem en runde i vaskemaskinen!  I forrige uke fant jeg disse to putene med blondekanter på Feel, og den ene har en brodert rose på. De passet så godt inn sammen med de to andre putene.

Ble det ikke fint?








I går kveld gjorde jeg et skikkelig skippertak med koreografering. Jeg fikk laget regi for konserten jeg skal jobbe med i Oslo konserthus 17 desember og laget en av koreografiene helt ferdig. Så fikk jeg gjort ferdig begge koreografiene jeg skal lage for vinderen kompaniet, og laget soloen jeg skal ha i "Drømmefangeren". Skikkelig flink! Det som gjenstår på lista da, er å sette regi på mine to nummer i drømmefangeren.

Hvis du vil lese mer om "drømmefangeren" burde du legge til denne bloggen!

No comments:

Post a Comment