Sunday, August 28, 2011

gammle skatter

I dag har jeg vært på loppemarked. Jeg var egentlig på leiting etter møbler, men siden vi kjørte en lang omvei kom vi for sent til å få med oss de fine tingene. Noen små saker fant jeg da, og de får dere se i morgen.

I dag viser jeg fram den eneste lampa jeg har foreløpig. Denne arvet jeg av en venninne for 13 år siden og har fulgt meg siden. I noen år har den stått på barnerommet, men nå gleder jeg meg til å gi den en ny plass. Skjermen har desverre blitt litt missfarget, så det kan hende jeg må spandere en ny.


I morgen starter dansesemesteret for fult, og det kjennes veldig rart. Rart fordi jeg har så mye annet oppi hodet og ikke har fokusert så mye på jobb de siste ukene. Rart fordi jeg føler at det er hundre andre ting jeg burde ordne før jeg kan ha fokus på det. Samtidig tror jeg vel egentlig at det skal bli veldig godt å komme i gang igjen. Det blir fint å se alle de smilende elevene og flytte fokus litt vekk fra meg.

Ha en fin søndagskveld!

No comments:

Post a Comment