Monday, August 29, 2011

lopper i blodet

Som lovet skal jeg nå vise fram mine loppisfunn fra i går. Jeg brukte totalt 150 kr på alt jeg kjøpte inkludert kaffe, vaffel og brus! (Maten var vel det jeg brukte mest på) Nå kjøpte jeg heller ingen store ting, men sånne gode gamle loppemarkeder er så gøy! I alle bruktbutikkene ellers (i Oslo i alle fall) er ting ofte veldig dyrt fordi gamle/brukte ting har blitt veldig inn.

En nydelig porselensfigur som skal stå i Isak sin settehylle (5 kr)

En kjempesøt duk. Jeg kjøpte også to matchende stolputer i samme. Disse får enten plass på kjøkkenet, eller kanskje på balkongen?? (I tillegg kjøpte jeg en kjempefin rød kåpe til Sofie. Totalt: 20 kr)

En fantastisk enhjørning i tre i tipp topp stand (10 kr) Det rosa hodet skal bli hvitt med rosa stenger. (Før og etter kommer)

Isak kjøpte seg 4 små-biler til den nette sum av 5 kr. Den røde stolen på bildet er en del av et barnesett som også er arvet. Det har jeg planer om å ta med til den nye leiligheten om det blir plass.

Da er det bare noen timer til sesongstart for min del, så jeg må komme i gang å "øve" til klassene mine. I morgen trenger jeg råd og tips om et bilde jeg er veldig usikker på. Følg med!

No comments:

Post a Comment