Showing posts with label vær stolt. Show all posts
Showing posts with label vær stolt. Show all posts

Monday, May 30, 2011

I can't find my way home


Jeg har hatt en fantastisk dansehelg! Lørdag danset vi på "Vær Stolt festivalen med Hauke2DanceCrew og det var en morsom dag! Været var ikke helt optimalt, og det var ekstremt glatt og vått på scenen. Men publikum var fantastiske og ga masse respons.

Direkte etter opptreden vår på Holmlia, dro jeg ned til byen for å se sommerforestillingen til D1 på Bårdar. Det var et herlig gjennsyn med gamle elever, og et variert og flott show.


Nå er det dansefri i 3 uker som gjelder, og treningsprogrammet starter i morgen! Ønsk meg lykke til!

Friday, May 27, 2011

I dag har vi vårt 1 show

Med kompaniet Hauke2DanceCrew!



Vi skal danse på "Vær Stolt" Festivalen på Holmlia. Vi har et 15 minutters show med musikk fra ulike filmer. Alt går i ett i 15 minutter, med kun hurtigskift på scenen. Håper vi gjennomfører ett knallbra show i dag, og at mange kommer for å se på!

Romeo+Juliet

The Promise

Burlesque

Crime time

Wednesday, May 25, 2011

Frihet

Det er så herlig å jobbe med barn og ungdommer. De har en egen frihet ved seg som er helt unik. Frihet til å tro at alt er mulig. Frihet til å la kreativiteten og inspirasjonen gå dit den vil uten å tenke på begrensninger. Frihet til å være seg selv på godt og vondt. Jeg elsker det.


I kveld er siste undervisningsdag på Hauketo dette semesteret og i morgen er siste dag på Vinderen. Det blir en hektisk avslutning på semesteret med ekstraøvinger til "Vær Stolt" festivalen både onsdag og torsdag og visningsklasser hele kvelden i morgen. Håper at mange kommer å ser på på lørdag!