Saturday, July 9, 2011

Lampemakeover


Vi flyttet inn i det nye huset vårt i september i fjor, og har fremdeles en vei å gå når det kommer til møblering, lamper og oppbevaring. Det tar tid å møblere et helt hus, og jeg tror det er lurt å bo seg inn litt før man gjør alt ferdig. Da kan uventede skatter dukke opp i bruktbutikken for eksempel. :)


En gammel, falmet lampeskjerm kan bli som ny igjen med litt fresh maling. Og endelig har Ida en fin lampe på rommet sitt som gir koselig prinsesselys og god stemning. Alt til under hundrelappen. Gjenbruk gir en god følelse, og gjør et hjem litt mer spesielt. Litt mer hjemmekoselig. Just the way we like it.


1 comment:

  1. den lampen der tror jeg jeg har hatt i mørkebrunt et eller annet sted jeg har bodd. Så fin den ble i rosa, bra tips! Sånt kommer ikke jeg på sjøl.
    Og koselig å finne deg her inne hos wachiwi!

    ReplyDelete