Wednesday, July 6, 2011

Inspired interiør


Mens Tonje ligger og soler seg i Syden, har jeg blitt spurt om å gjesteblogge litt her. Og det syns jeg var veldig koselig. :) Mitt navn er Hilde, og jeg skriver bloggen jordbærpiken. Jeg blogger om interiør hovedsaklig, og ellers om ting som faller meg inn. Til daglig jobber jeg som danselærer på Norges beste folkehøgskole. Jeg er gift og har to jenter; Ida på fem år og Anna på snart tre.

I september i fjor flyttet vi inn i nytt hus, så vi har fullt opp med å gjøre ferdig både innvendig og på uteområdet vårt. Interiør er en stor interesse hos meg, og jeg får ut mye kreativitet gjennom bloggen. Noe av dette vil jeg dele med dere her, og håper at jeg kan inspirere noen av dere med mine interiørbilder og tekster mens Tonje er på ferie. 


Noe som er veldig populært blant oss interiørbloggere (og sikkert mange andre) er å bruke bildelister på veggene. På den måten unngår man å lage mange hull i veggen, og man kan skifte ut veggpynten alt etter humør og årstid. Mine bildelister er fra Ikea, men man kan finne liknende i andre butikker, som f.eks. Åhléns og Indiska.

Det var dagens tips. Nå har det begynt å lyne og tordne her, så jeg bør vel skru av strømmen. :) 

ha en inspirerende dag

 hilde

1 comment:

  1. Kjære Hilde, eg er følgar av bloggen din, og liker så godt teksten i streng som du har over senga, kvar har du fått tak i den? Nyttar også høvet til å takka for ein flott blogg med mange kjekke innlegg. Koser meg!

    Heldige Tonje som har ein så flink gjesteblogger, luksus!

    Klem Eli

    ReplyDelete