Monday, May 9, 2011

marked i birkelunden

Søndagen var fantastisk. Jeg hadde helt fri for en gangs skyld, sola skinte fra nesten skyfri himmel og det var varmt sommervær. Jeg tok med meg barna og møtte søstern min på løkka. En perfekt dag. Vi kikket litt på markedet i birkelunden og vi fikk til og med kjøpt oss noen fine ting.

Jeg fant et par røde pumps -vintage i min str til bare 60 kr. Og Isak fikk en skikkelig kul lastebil. Sofie fikk masse gratis overalt vi gikk. Armbånd, spenner og så kjøpte tante en fin strandveske til henne. Hun ville egentlig ha en dritlekker clutch i gull fra sten og strøm i orginalembalasje, men den kostet 300 kr så vi fikk snakket henne fra det. Men det skal sies at 5 åringen har god smak, og litt for dyr smak noen ganger.

I dag har jeg hatt en fantastisk ballettklasse på proda. Nå skal jeg ned på studio for kostymeprøver og siste innspurt. Forestilling på lørdag!








No comments:

Post a Comment