Friday, October 7, 2011

hundrevis av duggdråper

Hundrevis av duggdråper på grenen
Hundrevis av humler i blomsterengen
Hundrevis av sommerfugler på plenen
Men bare en mor i hele den vide verden

ukjent









Jeg er tilbake! Jeg og barna har hatt oss en velfortjent og herlig høstferie hjemme hos mamma og pappa på sørlandet. Uka har bestått av mye herlig sjømat inkludert hummer, jakt på vintage skatter, turer på fjellet og masse kos! Jeg selvsagt tatt masse bilder som jeg skal dele etter hvert!

En tidlig morgen vi skulle ut på tur var plenen full av blinkende stjerner. Ikke så lett for en amatørfotograf og fange det magiske øyeblikket men her er mitt forsøk i alle fall.

I dag skal jeg finne fram symaskina og sy barneklær pluss lage litt koreografi senere. Håper du får en strålende høstdag!


2 comments:

  1. Wow. Elsker det første bildet!

    ReplyDelete
  2. Tusen takk! Når ser jeg deg forresten? Du har en gave som ligger å venter:P

    ReplyDelete