Saturday, September 3, 2011

inspirert av loppis & ikea

Jeg hadde egentlig tenkt å ta fine bilder med kameraet i dag og vise hvor fint det begynner å bli hos meg. Da jeg skulle gjøre det fant jeg ikke kameraet (det har tydligvis ikke blitt pakket opp enda) og ikke klarte jeg å komme på internett heller. Trodde det bare skulle være å pluggen inn kabelen, men den gang ei. Så nå trenger jeg datahjelp...anyone?

Jeg har vært min 5 tur på ikea denne uka i dag. I tillegg var jeg innom house & cottage for å kjøpe litt kurver, lefdal for støvsuger og til slutt butikken for å fylle opp kjøleskapet. Har fått kjøpt det meste nå, men mangler litt småting som noen hyller, knagger etc. To hyller til barnerommet står fortsatt i eskene sine i gangen, man kan vist ikke rekke alt på 2 dager.

Legger ved noen mobilbilder så dere får se de fine kjøkkenstolene jeg fant på loppemarked i dag og litt mer av leiligheten.

Nå er det finale i so you think you can dance. Skal du se den?
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

  1. Hei :) blir rent misunnelig jeg!!!!!! Såååå fint det er blitt på bare noen få dager da ! Et tips-på Oslo city øverste etg er det en butikk som selger ting&tang,hyller,bilder,veggskilt (OMG så fine skilt sier jeg bare) etc etc.......dit burde du ta deg en tur!
    Merete

    ReplyDelete
  2. Ja, den butikken er helt fantastisk! Kanskje det blir en innflyttningsgave til meg selv derfra :p

    ReplyDelete