Thursday, September 29, 2011

den aller beste treningen

Den aller beste treningen er den som er GØY!



Hvem har vel ikke satt i gang et treningsopplegg med friskt mot og store ambisjoner bare for å oppdage at vi trener mindre og mindre for hver uke som går og samvittigheten blir tyngre i takt med kiloene?

Her tror jeg mange gjør sin største feil. De starter på et opplegg de ikke synes er gøy.

Jeg liker ikke treningssentre. Sånn er jeg bare. Men jeg absolutt ELSKER å danse. Hvis jeg kan gå på en klasse med jazz eller ballett tenker jeg ikke over at jeg trener engang. Og der har man hemmeligheten. Finn en treningsform du virkelig liker, og lag avtaler med folk du liker om å dra dit sammen. Da har man en oppskrift på trening som virker år etter år!

God trening!

1 comment:

  1. Veldig sant! Og gurimalla (haha!) så fint soverommet ditt ble, skjønner godt at det var litt bedre enn sovesofa midt i stua ja ;)

    Ps. Mr.E takker for skryt av klestilen, nå er han umulig å ha med å gjøre noen dager, "Tonje synes jeg alltid kler meg fint" liksom =p haha

    ReplyDelete