Sunday, August 14, 2011

inspirert reisetips


Først av alt må jeg si at dette tipset er det ikke jeg som har funnet på. Jeg leste det på bloggen til Jordbærpiken en gang i vår. Men mange av dere har sikkert ikke lest det, og hvis du har får du en påminner.

Det å reise med små barn kan jo tidvis være ganske intenst og krevende, så alle tips som kan hjelpe til med å gjøre reisen lettere mottas med takk her i huset. Jeg hadde altså lest at Jordbærpiken hadde kjøpt små kofferter til hver av sine små og pakket med noen små leker som kunne være fint å ha på reise.

Da jeg var innom Søstrene Grene noen dager senere og så de søte koffertene kunne jeg ikke dy meg. Jeg kjøpte en koffert med biler på til Isak og en med jordbær på til Sofie. Før vi reiste på ferie fikk de hver sin og beskjed om å pakke ned noen små leker i den.




Det var nesten utrolig hvor gøy de syntes det var. Fra å finne ut hva de skulle ha med seg, til å gå til bilen, flyet og hotellet med sin egen koffert. Kofferten ble åpnet mange ganger på turen. I bilen, på flyet, på hotellet, på stranda og på resturant. Vi gikk ingen steder uten at kofferten var med og det var vel noe av det lureste gi gjorde på hele turen.

God tur!



No comments:

Post a Comment