Tuesday, August 16, 2011

festivalstil @ øya

Som tideligere nevnt var jeg en tur på øya i helga. Jeg er utrolig dårlig på sånt. Det jeg mener er at jeg er ekstremt dårlig på å få med meg at ting skjer og få bestilt billetter i tide. Spesielt når det gjelder konserter og festivaler. Heldigvis for meg så har jeg ganske mange kontakter og venner i bransjen som er så fantastiske og invitere meg med på ting. Det var altså tilfelle her. Min beste venninne hadde nemlig mannen sin på scenen en av dagene og de ordnet billett for meg!

Når man skal på festival er det viktig å kle seg for annledningen. Høye støvler er nesten et must. På fredag var det fantastisk vær og her er min festival-stil:



Skjorte hm/shorts ginatricot/boots dinsko/belte vintage

Har du vært på festival i sommer?

No comments:

Post a Comment