Thursday, May 26, 2011

ta tilbake alt


Fikk høre en veldig bra sang i går, som jeg definitivt skal bruke i barneundervisning til høsten!
 Ta tilbake alt
Det er så gøy å finne sanger som har det rette drivet og som jeg selv elsker. Jeg klarer nemlig dårlig å undervise til musikk jeg ikke digger. Så heldigvis har jeg et "barnegen" i meg som gjør at jeg faktisk finner en del "barnemusikk" som treffer meg. Denne sangen er et perfekt eksempel på sanne sanger. Gleder meg til å lage dans til denne!



Nå er jeg ferdig med undervisningen for i år. Helt utrolig hvor fort dette året har gått. Vi skal danse på "Vær stolt" festivalen på Holmlia i morgen også skal jeg rett på "rehab" og 3 dansefri uker. Det kommer til å bli helt forferdelig å ikke danse på 3 uker, men nå vil jeg bli bra så om det er det som skal til så gjør jeg det.

Jeg har slitt med en strekk i hamstringsfestet i over 2 måneder nå, og jeg ripper opp i den hver gang jeg danser, så den får aldri grodd helt. Nå skal jeg inn i en 6 ukers behandlingsperiode hos min manuell terapeaut. Jeg skal få samme type behandling som man bruker hos fotballspillere som har strekk bla. Så får vi bare håpe at det funker og at jeg er skadefri til Frankrike!

No comments:

Post a Comment